כאשר נכנסתי לפני מספר ימים לסניף אולד נייבי בשדירה השמינית במנהטן שמתי לב שהשלט בכניסה לחנות לא מקדם את קולקציית הקיץ החדשה. אין בו זכר לג'ינסים, טישירטים, ז'קטים או נעליים. השלט כלל לא מקדם מכירות אלא דווקא אנגייג'מנט עם סביבת המכירה. במהלך מעניין ובלתי שגרתי בהפקת קריספין-פורטר השיקו אולד נייבי שת"פ עם Shazam, אפליקציית אייפון פופולרית אשר מזהה את שם השיר המתנגן ברקע. וככה זה הולך - אולד נייבי הפיקו מספר שירים וקליפים ייעודיים לקמפיין, אשר מתנגנים בפרסומות ובחנויות הרשת. ברגע שצרכן מפעיל את Shazam בזמן שהשיר מתנגן הוא מקבל גישה מיידית לתכנים ייחודים, להורדת השיר, לטיפים על שופינג וסטיילינג ולהנחות באותה חנות. כך יוצרים אולד נייבי חווית אינגייג'מנט ייחודית, מעניינת ומשמעותית הרבה יותר מההטבות על צ'ק-אין בבית העסק, סטייל 1+1 על קפה בסטארבקס, שכבר הפכו זה מכבר לנחלת הכלל והפסיקו לרגש. זו איננה הפעם הראשונה שאני כותב על שת"פ מסחרי עם Shazam. דוקרס עשו זאת בסופרבול 2010, אך אז לא היה מדובר באינגייג'מנט בנקודת המכירה עצמה אלא עם פרסומת הטלוויזיה בלבד. אולד נייבי מביאים חוויה כוללת שמפעילה את הלקוח בין אם הוא בחנות, באינטרנט או מול הטלוויזיה, ונותנת לו תמריץ אמיתי על כך. סחטיין גדול.