יום ראשון, 7 בפברואר 2010

פרה-סופרבול 3

ופחות משעתיים לפני שריקת הפתיחה תנו לי להתלהב מעוד משהו.
כמו שאמרנו, האתגר ליצור engagement מעבר לצפייה פאסיבית הוא לא פשוט. כל המפרסמות יתנו כתובות אינטרנט להמשך פעילות אונליין. איך אפשר לבלוט עם engagement יותר מעניין? דוקרס מדגימים זאת עם שימוש בכלי טכנולוגי שאף אחד עדיין לא עשה בו שימוש מסחרי.
Shazam היא אפליקציית אייפון חינמית פופולרית מאוד לזיהוי שירים. לדוגמא, אם אתם יושבים בבר ומתים לדעת איך קוראים לשיר שברקע כדי להוריד אותו אח"כ. דוקרס מבקשים בטיזר להפעיל את האפליקציה בזמן הפרסומת. אכן מסקרן...