מתוך GI Weekend, מייל שבועי חדש ללקוחות גריי אינטראקטיב... ולכם...
המייל יכלול כמה קישורים לדברים המעניינים שקרו בעולם האינטראקטיב בזמן האחרון.
ונתחיל בצדדים החיוביים של המשבר הכלכלי – הוא פשוט מכריח חברות להיות נועזות יותר ויצירתיות יותר.
לאחרונה, ישנה מגמה של קמפיינים בהם תוקפת החברה השנייה בשוק את החברה המובילה.
ואני לא מדבר על קמפיין סטייל אוויס-we-try-harder אלא יותר כמו we-are-better בוטה וחסר בושה.
Whopper Virgins
בורגר קינג שלחו וופרים וביג מקים במטוסים לגרינלנד, רומניה ותאילנד ונתנו לאנשים שמעולם לא אכלו המבורגר להחליט מה יותר טעים.
הפתרון בעוד ימים ספורים.
אתר הקמפיין >>>
דאנקן דונטס, אשר מציעה קפה זול אשר מתאים לאווירת החסכון, מנסה להתמודד עם החסם של האנשים לקנות לא-סטארבקס, באמצעות מבחני טעימה עיוורים המוכיחים שהקפה שלה טעים יותר ובאמצעות טסטומוניאלס.
אתר הקמפיין >>>
I'm a PC
אחת מהקמפיינים הכי מוצלחים, מדוברים וויראלים של השנים האחרונות הוא קמפיין אפל – Mac
vs. PC – בו די התעללה אפל במיקרוסופט.
מיקרוסופט החליטה לצאת בקמפיין תגובה בשם I'm a PC, בו אנשים גאים להיות PC "רגילים" ולא Mac "מגניבים". אסטרטגיה מעניינת שבאה לאחר מספר כשלונות פרסומיים, המפורסם בינהם הוא הקמפיין בכיכובו של ג'רי סיינפלד.
אתר הקמפיין >>>
בתיאבון וסופשבוע מצוין!