יום רביעי, 3 בדצמבר 2008

פספוס של Brand Utility

Brand Utility = כלים ממותגים בעלי ערך אמיתי לצרכן = שימוש בתקציב הפרסום על מנת לפתור בעיות אמיתיות לצרכן במקום להעביר מסרים בלבד = יצירת מערכת יחסים עם הצרכן המבוססת על עזרה אמיתית

לדוגמא - השירותים הציבוריים היחידים בטיימס סקוור אשר פתחה יצרנית נייר הטואלט Charmin

לדוגמא - חניון חינם וקרוב באצטדיוני בייסבול אשר פתחה מסטרקארד ללקוחותיה
לדוגמא - עמדות הטענה לטלפונים סלולרים אשר פרסה אורנג' בתוך מוניות לונדוניות

Brand Utility הוא טרנד שיווקי לוהט בשנים האחרונות אך חברות הסלולר בישראל כנראה לא הפנימו אותו.
אחרת, קשה לי להבין את עמדת ההטענה לטלפונים סלולרים בה נתקלתי בתחנת רכבת מרכז.
העמדה פשוט מתחננת לחברת סלולר שתבוא, תמתג אותה ותציע אותה בחינם לכולם, לא רק ללקוחותיה (בדומה לאורנג' אשר הציעה את המופע "עבודה עברית" לכולם ולא רק ללקוחותיה).

פספוס...