יום שני, 18 בפברואר 2008

שאני אכבס?

האתגר הגדול של פרסומאי הוא לא יצירת קמפיין למוצר סקסי או חדשני, אלא דווקא מציאת פתרון קריאייטיבי להעברת מסר עתיק שנטחן אינספור פעמים של מוצר משעמם.
דוגמה קלאסית למוצר כזה הוא אבקת כביסה.

בפסטיבל קאן זכו בקטגוריית הפרינט שני קמפיינים מענגים של Tide ו-Ariel.
בפרינט של Tide מועבר מסר המלחמה בכתמים דרך ויזואל מרשים מאוד של קבוצה אינסופית של שחקני פוטבול טיידיים אשר לא משאירים סיכוי לקומץ שחקני פוטבול "מכתימים" (קטשופ, מיונז).


בפרינט של Ariel מועבר מסר הסרת הכתמים בצורה ויזואלית יפהפיה דרך הצגת בדים באופן לא שגרתי - צורות שונות של כתמים.


בריף משעמם - ביצוע מרתק...

הזוכים בקאן בקטגוריית הפרינט:
http://adsoftheworld.com/cannes_lions_2007_winners_press