פעם בכמה שנים מגיע מוצר שעושה יותר מאשר לתת איזושהי תועלת או הנאה לצרכן.
פעם בכמה שנים מגיע מוצר שעושה שינוי תפישתי אמיתי.
+Nike, מוצר העשור לדעתי, הוא בדיוק מוצר כזה.
עד +Nike היתה הריצה חוויה אישית, התמודדות שלך מול עצמך ומול תנאי השטח.
עבור רובינו, ההתמודדות היתה גם חובבנית למדי מאחר ולא היתה לנו כמעט דרך להעריך ולכמת את ביצועינו ואת מגמות השיפור שלנו.
+Nike הוביל לשתי מהפיכות.
הראשונה היא הפיכת כל אחד מאיתנו מחובבן לאצן מקצועי דרך אספקת כלי מדידה ומחקר אודות ביצועינו.
והשנייה היא יצירת חווית הריצה הקהילתית, בה אתה חלק מקהילת רצים בינלאומית.
הפרסומת הבאה של משרד פרסום בטוקיו מעבירה את המהפיכה השנייה בצורה נהדרת.