יום רביעי, 12 בנובמבר 2008

המכללה למנהל מוציאה אותנו מהמשבר הכלכלי

באנר שכרגע באוויר:


המוביל למיניסייט המכיל את הטקסט ההזוי:
שוק ההיי-טק מתעורר לאחרונה ועימו גובר הביקוש לאנשי מקצוע בתחום

בימים אלה אפשר להתייחס בקמפיין למשבר ואפשר לא להתייחס אליו, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שכל יום אנחנו מתבשרים על עוד חברת הייטק או שתיים שמצמצמות כח אדם כתגובה למשבר. אסטרטגיה חלופית היתה יכולה להשתמש במשבר כסיבה ללמוד עכשיו כדי להיות מוכן להתעוררות של השוק עוד שנה.
בקמפיין מזלזלת המכללה למנהל באינטליגנציה של המועמדים, בטח שלא מעבירה שום מסר ואולי אפילו פוגעת לעצמה במוניטין.


* גילוי די נאות - הכותב מטפל בתקציב הבינתחומי