אמנם שמחתי שהסרטון הזוכה - Philips Carousel - המשיך במסורת בה זוכה בפרס ה-Film סרטון אינטרנט (מה שאוהבים לקרוא "ויראלי") ולא פרסומת 30 שניות טלוויזיונית - אבל...
גם פה אני לא רואה איך הסרטון תורם למותג באיזושהי דרך. אני זוכר שהסרטון רק יצא כיצד הסברתי לאנשים את הלוגיקה המוזרה שכביכול מחברת את הסרטון לטלוויזיה החדשה של פיליפס.
אז שוב, כמו בפרינט, יש לנו אחלה של ארט, נורא כיף לצפות בסרטון, הוא מיוחד ומגניב - אבל הוא לא קשור לפיליפס ואני בטוח שבמבחני זכירות מותג הוא היה נופל מכל המדרגות.
תהנו...