יום רביעי, 24 בפברואר 2010

סילי פוד

רק דיברנו על מהלכי תקשור מותג הקורפורייט של P&G, יוניליוור וקראפט והנה גם וילי פוד נכנסת לעסק.
וילי פוד היא אחת מיבואניות המזון הגדולות בישראל ובדומה לקראפט, גם לה יש גם מוצרים בהם מותג הקורפורייט חתום על המוצרים (טונה, פטריות, עלי גפן וכו') וגם תת-מותגים העומדים בפני עצמם (לורפק, סלטי שמיר, Hanne, מאנצ'ו, קריספונים ועוד).

אני זוכר קמפיינים של וילי פוד לתת-המותגים כמו לורפק אבל לא זכור לי קמפיין רציני לוילי פוד עצמה, כנראה מאחר והמוצרים תחת מותג הקורפורייט הם באמת קומודיטיז. אבל הנה גם וילי פוד יוצאת בקמפיין למותג הקורפורייט תחת הכותרת הנוראית: "רק על דברים טובים".
נו באמת... "רק על דברים טובים"? אתם רציניים? על זה לשפוך כסף?
מה זה אמור לתקשר לצרכנים?
שאם אני רוצה וילי פוד אני צריך לקנות לחם איכותי לשים את הטונה עליו?
או אולי הכוונה המאוד נסתרת היא שהלוגו "וילי פוד" יהיה רק על דברים טובים? אז מה רע פשוט ב-"רק דברים טובים"?
אין לי מושג מי עשה את זה אבל אני מאוד מקווה שאף משרד גדול לא היה מעורב בזה. ושהפלנר היה בחופשה. אבל נו מה אפשר לצפות מחברה שלא רעננה את השפה הויזואלית שלה בערך מקום המדינה ומחזיקה באתר כזה.