יום שלישי, 9 במרץ 2010

תוכן שיווקי מוזיאוני

ביקרתי בגנים הטרופיים בוושינגטון, מתחם חוויתי בו יוצרים סוגי אקלים שונים ומגדלים צמחיה המתאימה לאקלים. אין ספק שמגניב לעבור מ-0 מעלות ל-30 מעלות ואוויר לח כמו בג'ונגל.

בגנים הטרופיים יש גם מוזיאון קטן המוקדש לצמחיה וגם לפה הצליח לחדור תוכן שיווקי. הדוגמא הבולטת ביותר היא ההסבר על גידול חיטה, כאשר בתיבה למטה הדוגמא לשימוש בחיטה הוא בקבוק של בירת החיטה הנמכרת בארה"ב Blue Moon. אז נכון אני במדינת שתיינים בלתי נלאים אבל הדוגמא הכי טובה למוצר חיטה זו בירה?!