אז נכון שדניאל כהנמן זכה בפרס נובל לכלכלה שהוכיח שכולנו עושים החלטות כלכליות לא רציונליות. ועדיין קשה לי לדמיין את הצרכן המוזר שירכוש את האריזה הרגילה של Reese's Cups במחיר 74 סנט במקום את הקינג סייז הסמוך באותו מחיר בדיוק.
Reese's Cups הוא ללא ספק חטיף השוקולד האהוב עלי והרשיס לא מקלים עלי כאשר הם עושים עבודה מעולה במתיחת המותג הזה לכל מקום אפשרי. כל פעם שאני חושב שניסיתי את כל המוצרים עם חמאת הבוטנים המענגת הזו עם שוקולד החלב המעולה אני מגלה עוד הרחבת מותג.
אלה הן רק כמה מההרחבות הגאוניות (סוג של M&M עם חמאת בוטנים, חטיף עם קרמל, עם שוקולד אוורירי עם וואפל, עם בוטנים, קאפ אחד גדול, עם קרמל, עם שוקולד לבן, עם שוקולד מריר, עם שוקולד פרימיום, עם קרם חמאת בוטנים).
ועוד לא דיברנו על מתיחת המותג לעוד תחומים ופורמטים והכל סביב הגאוניות של השילוב בין חמאת הבוטנים לשוקולד:
- Reese's Puffs - דגני בוקר
- Reese's Swoops - שילוב עם סוג של פרינגלס
- Reese's Topping- סירופ לגלידה
- Reese's Miniatures - חטיפים קטנים לאירוח
- Reese's Sticks- וופלים
- Reese's Doughnut - דונטס
- Reese's Sugarfree ו-Reese's 100 Calories - לשומרי משקל
- Reese's Inside Out - חמאת הבוטנים בחוץ
- Reese's Peanut Butter Lovers - אקסטרה חמאת בוטנים
- Reese's Sweet n' Salty - חטיף גרנולה
- Reese's Marshmallow - מילוי מרשמלו
- Reese's Snacksters - פיצוחי מאנצ'יס עם חמאת בוטנים
- Reese's Cookies ו-Reese's Brownies
- Reese's Hearts - לבבות לחג האהבה
- Reese's Egg - ביצי שוקולד לחג הפסחא
- Reese's Whoppers - שילוב בין שני המותגים
- שילובים מעניינים עם מותגי גלידה חזקים כמו Bryers ו-Klondike ורשת הגלידריות Baskin and Robbins
באמת מדהים כל פעם מחדש לראות איך חברה עם מותג מצליח ממציאה אותו מחדש.
פיסת טרוויה מעניינת - Reese's Pieces, החטיף דמוי ה-M&Ms במילוי חמאת בוטנים, זכה לתהילת עולם ולהצלחה עצומה לאחר שסטיבן שפילברג השתמש בו בסרט E.T כחטיף שמשמש למשוך את החייזר. התוכן השיווקי יצא לפועל לאחר שמרס סירבו להצעה להשתמש ב-M&Ms.
פיסת טרוויה מעניינת - Reese's Pieces, החטיף דמוי ה-M&Ms במילוי חמאת בוטנים, זכה לתהילת עולם ולהצלחה עצומה לאחר שסטיבן שפילברג השתמש בו בסרט E.T כחטיף שמשמש למשוך את החייזר. התוכן השיווקי יצא לפועל לאחר שמרס סירבו להצעה להשתמש ב-M&Ms.