יום שבת, 8 במאי 2010

לא מעניין אותי שאתה אוכל ליצ'י!

יש מותגים שמנצלים את פייסבוק כעוד ערוץ בקמפיין חוצה מדיות.
יש מותגים שמנצלים את פייסבוק לפעילות מדיה חברתית ארוכת טווח.
יש מותגים שבונים אפליקציות ומשחקים לפייסבוק.
יש מותגים המשלבים את היכולות החברתיות של פייסבוק באתר שלהם.
ויש מותגים שמאתגרים את הקונספטים עליהם מושתת פייסבוק.

הדוגמא הבולטת היתה כמובן הקמפיין הטוב של 2009 מבחינתי - Whopper Sacrifice- בו ברגר קינג חילקו וופר על כל הסרת 10 חברי פייסבוק בהתבסס על האינסייט שלכולנו יש יותר מדי חברי פייסבוק שהם לא באמת חברים.

והנה
פרינגלס, עוד מותג מוביל במדיה החברתית הנמצא בין 5 המותגים עם הכי הרבה מעריצי פייסבוק, החליט להתמודד עם האינסייט לפיו לכולנו די נמאס מכל האנשים שמתעקשים לשתף אותנו בסטטוסים לא מעניינים וחסרי השראה כמו "בוקר טוב", "עולה על האוטובוס", "רואה ארץ נהדרת" או "אוכל ליצ'י".

לצערי האינסייט המעולה לא היתרגם לקריאיטיב מעולה. הקמפיין בעל השם הנהדר "
Help the Oversharers", לא נותן הרבה יותר מאפשרות להוסיף כפתור Overshare בפייסבוק אשר פועל ככה:
האם אתם יכולים לקחת את האינסייט הזה למקום יותר מעניין?

(תודה לחמוטל שיבר)