יום שני, 26 ביולי 2010

למה צריך לתקשר גם באימייל וגם בפייסבוק?

האם יכול להיות שלמותג מסוים נכון יותר להשקיע את מירב משאביו בפייסבוק, למותג שני בדיוורים ולמותג שלישי דווקא בטוויטר? ע"פ מחקר חדש כנראה שלא.
המחקר מראה שהקניבליזציה בין הערוצים השונים בהם צרכנים עוקבים אחרי המותגים שלהם היא נמוכה למדי. בד"כ יש חפיפה בין הערוצים השונים, כלומר צרכנים לא מסתפקים בערוץ תקשורת אחד וחלקם הגדול עוקב אחרי המותגים במספר ערוצים במקביל. ושימו לב לכך ש-94% עוקבים אחר מותגים בדיוור, הרבה יותר מאשר ברשתות החברתיות הטרנדיות אז באמת לא כדאי להזניח את הדיוורים, גם אם הם קצת פחות סקסיים.