יום שבת, 28 באוגוסט 2010

The Emmy goes to Old Spice

ושוב מזל טוב לחברים באולד ספייס, ב-P&G ובווידן-קנדי. בנוסף לבאז העצום, הזינוק במכירות והזכייה בגרנד פרי בקאן בעקבות הקמפיין האחרון, הנה מגיע לו עוד פרס שאפילו לא הייתי מודע לקיומו. השבוע זכה הספוט של של אולד ספייס בתואר הפרסומת הטובה ביותר בטקס פרסי האמי 2010. לווידן קנדי שזכו גם בשנה שעברה עם פרסומת של קוקה קולה היו השנה 3 ספוטים מתוך 6 הפיינליסטים.
אם תביטו בששת הפיינליסטיות תראו שאנחנו מדברים על הפרסום הקלאסי במיטבו - כולן שייכות למותגי ענק, כולן נהנו מתקציבי מדיה גדולים, רובן נהנו מ-production value משמעותי, ומלבד אולד ספייס כולן שייכות לדור הישן של פרסומות standalone שלא מתקשרות למהלכים רחבים וחוצי מדיות ובעצם עושות מה שאוגילבי תיאר כבר לפני יותר מ-30 שנה - מספקות 30 שניות של בידור בתמורה להאזנה למסר. אולי מבדר אבל כבר לא לגמרי רלוונטי, בדיוק כמו הקונספט של פרס האמי לפרסומות.

הנה הפיינליסטיות...

Snickers Game:


Audi Green Police:

Nike Human Chain:


Coke Finals:


Absolut Anthem: