יום שבת, 26 במרץ 2011

בוטי קול

שניים מהסרטונים הויראליים המותגיים הפופולריים של החודש האחרון השתמשו במקרה באותו אינסייט, משהו בסגנון "ישבן שלך נראה מעולה בג'ינס הזה".הראשונה היא ליוויס, אשר כמו שכבר כתבתי, מפגינה נסיונות חדשנות מעניינים הן ברמה המוצרית והן ברמה הטכנולוגית. עם זאת, ברמת התקשורת השיווקית נדמה שהחברה נשארה מאחור עם קמפיין דגל כמו We are all workers, שהוא לכשעצמו מעניין, אבל עדיין מאוד on brand, מאוד אמריקה של פעם, לא פורץ דרך, וממש לא יוצא קצת מגבולות המותג. אבל הנה לפני כשבועיים השיקה ליוויס העולמית מהלך קטן, זול, בלי production value ובלי אפקטים, שנעשה ע"י משרד פרסום קטנטן מניו זילנד, אשר דווקא הוא סוף סוף יצר שיחה קצת אחרת על המותג. מדובר בסרטון בו הצמידו מצלמה נסתרת לישבן של שתי עלמות חן, ובחנו את כיצד הסביבה מגיבה לישבן שלהן בתוך הליוויס. מאז הוא הפך לאחד הסרטונים הנצפים בעולם.


והנה לפני שבוע הציגה גם אולד נייבי את הגרסא שלה לאפקט הג'ינס על הישבן, בקידום מכירות משעשע בשם "Booty Appreciation Weekend", בו במקום סתם לתת 30% הנחה על כל הג'ינסים, הופכת החברה את העניין למשחק - על מנת לקבל את ההנחה לקוחות צריכים להשתמש בסיסמא - "!Booty". אולד נייבי גם השיקה במסגרת הקמפיין את ה-"Booty Appreciation Patrol", קונספט די שחוק שכבר ראינו במיליון גרסאות החל מה-"Axe Police" הקלאסי ועד ל-"משטרת הפינוק" של תלמה המקומי, אבל איכשהו זה עובד ומצליח להיות משעשע, ויראלי ובעיקר מעביר את חווית הרכישה של ג'ינס חדש שיושב בול על ה-booty.
ת

אז מי אמר שצריך אסטרגיות מסובכות. Just say BOOTY.