יום חמישי, 21 בפברואר 2008

הקמפיין של האנשים שאמורים ללמד קופירייטינג


אני לא יודע אם שמתם לב אבל מסתבר שנפתח לו עוד מוסד המתיימר ללמד פרסום.
המקום נקרא מכללת מדיסון על שם Madison Avenue, מרכז עולם הפרסום הניו יורקי והעולמי, ומציע בינתיים לימודי קופירייטינג בלבד.

אז קודם כל, בתור מומחים לפרסום לא חשבתם שאולי יהיה בלבול מותגי עם מכללת מדיסין הוותיקה ללימודי רפואה משלימה?
טוב שלא קראתם לו הביתספר או AAC...

אבל עזבו את זה.
הייתם מצפים שמוסד שמתיימר ללמד קופירייטינג יביא אותה בקמפיין סופר-קריאייטיבי, לפחות כמו רוב הקמפיינים של הבצפר.
אומנם הפריסה של קמפיין האינטראקטיב לא רעה, אבל זה הדבר הטוב היחיד בו.
הקמפיין נופל גם בארט - מראה חובבני להפליא, וגם בקריאייטיב - חלש מאוד ולא מהודק.

חולה פרסום?
- לנו יש את התרופה -
- אצלנו מצבך רק יחמיר -

נו אתם מוכנים בבקשה להחליט?!?!
נו דוקטור, יש תרופה או שגורלי נחרץ?

כן, אלו האנשים שאנחנו רוצים שילמדו את דור הקופירייטרים הבא...