יום שישי, 7 בנובמבר 2008

Nike & Beyond

ישנם כמה מותגים שאני מעריץ הערצה עיוורת על גבול האהבה בלי יכולת של ממש להסביר למה.
כמה מהמותגים האלה הם קוקה קולה, אפל, סטארבקס ונייקי.
לשמחתי נפל בחלקי לעבוד עם נייקי ישראל כלקוח, הרבה בזכות מנכ"לנו
ערן ארדן, חולה נייקי שחי את המותג יום יום.

נייקי ישראל היא לא חברה שמוציאה המון על שיווק. אבל מה שהיא מוציאה הוא מדויק.
אולי הדוגמא הכי טובה היא ה-Human Race, מ
בחינתי אירוע הקד"מ הטוב בישראל.
ישנם אירועי קד"מ גדולים יותר כמו סלקום ווליום וקוקה קולה וילג' אבל הם חסרים את החיבור האמוציונלי שיוצר האירוע עם המוצר עצמו.
ב-Human Race, המוצר - נייקי+ ונעלי הריצה של נייקי - הוא הכוכב של הריצה החוויתית החוצה את תל אביב.

לכן לא הייתי מופתע בשבוע שעבר כאשר הגעתי למכון הכושר
Beyond כדי לנצל את המנוי החדש שלי.
המכון היה ממותג נייקי לחלוטין - בחדרי הספינינג והקיקבוקס, ליד ההליכונים, ליד מכשירי הכושר, ליד הקולר, בחדר האינטרנט ואפילו ככיסוי לארון חשמל.


אני מודה שיש איזושהי בעיה אתית להכניס פרסום למקום שגובה לא מעט על המנוי שלו, אבל העבודה היתה כל כך מקצועית והתמונות כל כך מעוררות השראה שלא יכולתי אלא להעריץ את נייקי.
מהלך שיווקי לא גדול אבל סופר-ממוקד שתופס 100% צרכנים פוטנציאליים במקום הרלוונטי ביותר למותג.

כבר אמרתי שאני גאה לעבוד איתם?