יום שבת, 20 במרץ 2010

קיט קאט קילר


בקמפיין ויראלי מבריק גרינפיס מצליחה להכניס את חברת המזון הגדולה בעולם למבוכה. אם תיכנסו לערוץ נסטלה בפייסבוק תראו שרוב השיחה נסובה סביב השימוש של נסטלה בשמן דקלים במוצריה תוך השמדת יערות גשם.
איך הם עשו את זה?
באמצעות התמקדות במותג מצליח ואהוב - קיט קאט - ויצירת מוק-אפ על הלוגו וסרטון ויראלי מאוד לא מעורר תיאבון. מאז מנסה נסטלה להילחם בויראליות באמצעים משפטיים אך בינתיים ללא הצלחה. בינתיים משתלט הקמפיין על פייסבוק כאשר רבים שינו את תמונת הפרופיל שלהם ללוגו המקורי.