בתקופה האחרונה אני עובד על אסטרטגיית הפנייה לצעירים של אחת מחברות המזון לחיות הגדולות בעולם, תחום באמת מרתק ואמוציונלי שמעולם לא נחשפתי אליו עקב ילדות עשוקה ונטולת חיות מחמד.
העבודה עוררה בי סקרנות לבדוק מה קורה בתחום גם בארץ הקודש. והקמפיין הזה לבונזו בעיקר מבהיר לי שגורני אינטרקטיב צריכים תותח פוטושופ בדחיפות...
העבודה עוררה בי סקרנות לבדוק מה קורה בתחום גם בארץ הקודש. והקמפיין הזה לבונזו בעיקר מבהיר לי שגורני אינטרקטיב צריכים תותח פוטושופ בדחיפות...