![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ1-NN45DNm9nZTLPXYsM4bcZV6trUV7gJLD-EVjzLWIM1uUAcdWbc2RhzdmwSRRtOPxNizWl3A02eVxzfD9AQY_vHcVaBBqvUnRTU_ftfcwURxRgXSZi5dGiqWUXJV5Zg4z1EGtSHx94/s400/adweek.gif)
בריאן מוריסי, העורך הדיגיטלי של AdWeek בראיון מעניין אודות המיתוסים השגויים של המדיה החברתית:
- מדיה חברתית היא חינמית
- מדיה חברתית היא לא למטרת מכירות
- מעורבות במדיה חברתית אומרת לאבד שליטה על השיחה על המותג
- אי אפשר לקנות חברים במדיה חברתית
- חייבים להיות אותנטים במדיה חברתית
- מדיה חברתית חייבת להיות מחויבות לזמן ארוך