יום ראשון, 4 באפריל 2010

A proud Me Too

Me Too הוא בדרך כלל כינוי גנאי בתעשיית מוצרי הצריכה. אף חברה לא רוצה להיתפש כמעתיקנית, זו שלא יודעת להמציא שום דבר חדש אלא רק לחקות את המתחרה במידה זו או אחרת של הצלחה.

בקמפיין חדש ברגר קינג דווקא מתגאים בכך.
לאורך שנים היו ארוחות הבוקר של מקדונלדס, ובראשן ה-McMuffin, פרות מזומנים - סופר פופולריות ובעלות מתח הרווחים הגבוה ביותר. ברגר קינג מעולם הצליחה להתחרות בכך ולכן החליטה לאחרונה ללכת ראש בראש ולהשיק מוצר זהה ל-Egg and Sausage McMuffin הפופולרי אבל במחיר 1$, משהו כמו 50 סנט פחות ממקדונלדס.
לא ממש צריך ביצים בשביל להעתיק מוצר. כולם עושים את זה כל הזמן.
אבל צריך המון ביצים בשביל להצהיר על זה בריש גלי.
קריספין פורטר בוגוסקי מצליחים לעשות זאת עבור ברגר קינג בצורה חיננית למדי.