לפני כחודש נחת בישראל לשתי הרצאות בודדות אלן רוזנשיין, אשר עמד בראש סוכנות הפרסום העולמי BDOO ונחשב לאחד מ- 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם הפרסום לפי דרוג Advertising Age. אחת מהרצאותיו התקיימה במרכז הבינתחומי, וכסטודנט לתקשורת, משולה הייתה ל"שיעור חובה". כיהודי טוב, בחר אלן להתמקד בהרצאתו במותג הבעייתי שנקרא מדינת ישראל. הטיימינג של ההרצאה היה מדהים, כשבוע לאחר מכן החלה הסאגה הידועה בה ספינה אחת וכמה מצלמות סלולר הצליחו בסופו של דבר לעצב מחדש את מדיניות ישראל ולפתוח את הסגר על עזה אחרי ארבע שנים שלמות.
יום חמישי, 8 ביולי 2010
פוסט אורח: מיתוג ישראל גרסת שדרות מדיסון
מאת: ניסן זאבי
לפני כחודש נחת בישראל לשתי הרצאות בודדות אלן רוזנשיין, אשר עמד בראש סוכנות הפרסום העולמי BDOO ונחשב לאחד מ- 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם הפרסום לפי דרוג Advertising Age. אחת מהרצאותיו התקיימה במרכז הבינתחומי, וכסטודנט לתקשורת, משולה הייתה ל"שיעור חובה". כיהודי טוב, בחר אלן להתמקד בהרצאתו במותג הבעייתי שנקרא מדינת ישראל. הטיימינג של ההרצאה היה מדהים, כשבוע לאחר מכן החלה הסאגה הידועה בה ספינה אחת וכמה מצלמות סלולר הצליחו בסופו של דבר לעצב מחדש את מדיניות ישראל ולפתוח את הסגר על עזה אחרי ארבע שנים שלמות.
לפני כחודש נחת בישראל לשתי הרצאות בודדות אלן רוזנשיין, אשר עמד בראש סוכנות הפרסום העולמי BDOO ונחשב לאחד מ- 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם הפרסום לפי דרוג Advertising Age. אחת מהרצאותיו התקיימה במרכז הבינתחומי, וכסטודנט לתקשורת, משולה הייתה ל"שיעור חובה". כיהודי טוב, בחר אלן להתמקד בהרצאתו במותג הבעייתי שנקרא מדינת ישראל. הטיימינג של ההרצאה היה מדהים, כשבוע לאחר מכן החלה הסאגה הידועה בה ספינה אחת וכמה מצלמות סלולר הצליחו בסופו של דבר לעצב מחדש את מדיניות ישראל ולפתוח את הסגר על עזה אחרי ארבע שנים שלמות.