זה רק אני או שהלוגו החדש של רשת תחנות הדלק Ten נראה בדיוק כמו הלוגו של ערוץ 10?
הרי היה מותג בודד בשוק ש-Ten היו צריך להיזהר לא להידמות לו ואיכשהו זה עדיין מצליח לקרות. וזה הרי לא בלתי אפשרי. אם ניקח לדוגמא מותג עם הרבה יותר כפילויות כמו "כרמל" אפשר לראות זהויות חזותיות שונות לגמרי בהתאם לעולם התוכן של המותג וערכיו. יקבי כרמל, שטיחי כרמל, מרכז רפואי כרמל, המרכז האקדמי כרמל והוצאת כרמל הם רק רשימה חלקית. באמת חבל, במיוחד בהתחשב בכיוון הריטיילי אליו הולך עולם תחנות הדלק בו העיצוב והבידול המותגי הם קריטיים מתמיד.