יום שבת, 11 בדצמבר 2010

טרופית משקה שובב

זוכרים את הפרסומת הקלאסית של טרופית מהאייטיז בה הילדים משתמשים בשקית מחזירת האור בשביל לעשות תעלולים בים?



לכאורה מה שנשאר רלוונטי כיום זה רק אותו ילד ג'ינג'י נצחי שמפציע בכל פרסומת שנייה, אבל מסתבר שגם הבסיס לקמפיין הזה - ניצול המאפיין הפונקציונלי של המוצר - רלוונטי דווקא במציאות בה כל המשקאות הופכים לקומודיטיז והבידול בדרך כלל מתמקד בתועלות קונספטואליות. קמפיין מצליח מאוד של תואם הטרופית האמריקאי Capri Sun זכה לאחרונה באפ"י זהב לאחר שעשה מעשה טרופית וניצל אף הוא דווקא את הבידול הפונקציונלי של המותג. במעקב אחר צרכנים שמו לב בחברה שילדים מאוד אוהבים לשחק בשקית, לנפח אותה ולפוצץ אותה, כמו שכולכם בטח מכירים. זה היה הבסיס לקונספט חכם בשם - "Respect the Pouch", אשר במרכזו סיטואציות משעשעות של מה יכול לקרות למי שמתעסק עם השקית.


הנה שני ספוטים מתוך הסדרה:




והנה הדור החדש יותר של הפרסומות שהושק לא מזמן:


אכן משקה שובב - כל שקית שווה זהב...