יום שישי, 19 בדצמבר 2008

"הדברים הפשוטים בחיים"

מאז רכישת עלית עברה שטראוס משבר זהות לא פשוט.
הקמפיין החדש תחת הסלוגן - "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים בחיים" נועד לראשונה לתקשר סינרגיה בין כל מוצרי קבוצת שטראוס, הן של שטראוס והן של עלית.
הקונספט הוא למצב את שטראוס, ענק המזון הישראלי הותיק, כחברה פשוטה, נקייה וטבעית.


באופן אישי אני די מחבב את הקונספט של פיבן עם מוצרי מזון, למרות שאין זה מהלך טריוואלי
להשתמש בפיבן אחרי סדרת הפרסומות הבאמת בלתי נשכחת של הארץ.
מה שמפריע לי זה הסלוגן.
אין מה לעשות - בקבוצת מזון גדולה כמו שטראוס לא כל הדברים פשוטים.

אז לקחתי לדוגמא את חפיסת ה-Must שבשלט הבא:

היא מכילה את הדברים הפשוטים הבאים:

  • סורביטול
  • איזומלט
  • מלטיטול
  • מניטול
  • אספרטם
  • אצסולפם K
  • מייצב E-414
  • חומר הלחה E-422
  • צבע מאכל E-171
  • חומר הזגה E-90
איכשהו הסלוגן הלא לגמרי רלוונטי הורס לי קמפיין מאוד אסתטי ומעניין.