יום ראשון, 21 בדצמבר 2008

GI Weekend 3 - נא לא להתנהג בהתאם

(מייל שבועי ללקוחות GI)

צופים אדוקים או מבקרים נלהבים , בובלילים או פרידמנים – אף אחד מאיתנו לא הצליח להתחמק מעוצמת האח הגדול בחודשים האחרונים.
האח הגדול הקפיד להקיף אותנו בכל מדיה, בכל זמן ובכל מצב.
בבסיס טירוף האח הגדול עומדת כמובן התשוקה האנושית הכה בסיסית – מציצנות.
אותה תשוקה שגורמת לפייסבוק להיות האתר ה-5 בפופולריות בישראל, ומובילה גם לקמפיינים מציצניים לא מעטים.

1_
הקמפיין המציצני המפורסם ביותר, אשר אף זכה במקום הראשון בפסטיבל קאן 2007, שייך למותג האופנה דיזל, אשר ידוע בקמפיינים הפרועים והפרובוקטיביים שלו.
בקמפיין גנבו 2 בחורות נאות ודי מופרעות את קולקציית הביגוד התחתון של דיזל, לקחו עובד של דיזל כבן ערובה, ננעלו בחדר מלון והשתלטו על אתר הבית של דיזל.
במשך 5 ימים, 24 שעות ביממה, ללא צנזורה (...), אתר הבית של דיזל הציג את התוהו ובוהו שהלך בחדר המלון.

מהלך הקמפיין >>

2_
קמפיין מציצני אחר, אשר בוחן התנהגות אנושית, נעשה ע"י חברת השמה אמריקנית לבכירים.
החברה רצתה להראות את התגובה של אנשים ל-100,000 דולר - השכר ההתחלתי במשרות באתר.
היא הציבה ארון שקוף עם 100,000 דולר ברחוב בלי שאף אחד שומר עליו – חוץ מ-10 מצלמות.



3_
היו כבר תוכניות שיצרו באז גדול ברשת.
הבשורה של האח הגדול היא שלראשונה שודרה התוכנית לייב ברשת כל הזמן.
ואכן, האח הגדול הוא הגורם הישיר לכך ש-
מאקו, האתר החדש של קשת ומותג טרי לחלוטין, הוא כבר האתר ה-7 בפופולריות שלו.
בכלל כדאי לשים לב למגמת הפריחה העצומה של וידאו באינטרנט – כאשר
youtube במקום ה-4 ו-נענע10 במקום ה-6.

מעניין גם לראות שב-3 החודשים האחרונים הביטוי ה-2 בפופולריות בחיפוש בגוגל הוא – "האח הגדול".
הביטוי הראשון, אגב, הוא באופן תמידי – "משחקים".

4_
ולסיום...
יש אנשים שחושבים קצת מעבר לשפרה ובובליל.
אנשים שאכפת להם מהמדינה.
אנשים שאכפת להם מהסביבה.
אנשים שאכפת להם מהכנרת.
לדוגמא, ניר גרנות, מטובי אנשינו, הגה רעיון שעלה לאוויר השבוע ב-
ynet.
אתם מוזמנים לגלול ב-
ynet עד למטה למטה ולראות את יוזמת העזרה המקורית לכנרת המדלדלת שלנו.

סופשבוע מעולה ונטול ריאליטי...