כל הרשתות האמריקניות מציעות כמובן את מרבית הסדרות שלהן לצפייה אונליין אבל רק ABC עלתה על ההזדמנות לפרסום הבאה - כאשר עושים pause לסדרה, משהו שקורה לעיתים די קרובות שרואים סדרה על המחשב, חלון הסדרה קטן ורוב המסך מתמלא בפרסומת. כאשר חוזרים לצפייה החשיפה למותג המפרסם היא די מקסימלית.
יופי של רעיון פשוט אבל יעיל.
יופי של רעיון פשוט אבל יעיל.
נ"ב 1 - מחקר שפורסם לאחרונה מראה שהפרסום היעיל ביותר בוידאו אונליין הוא מתן אפשרות לגולשים לבחור באיזה פרסומת הם מעונינים לצפות לפני השידור
נ"ב 2 - Flash Forward סדרה מעולה