למה? כי אם יש באקדמיה עולם שבו צרכנים בוחרים בחירה מודעת, מתוכננת, מבוססת מחקר וכמובן יקרה מאוד בין מוצרים יחסית דומים זה עולם ה-MBA. ובבחירה בין כמעט קומודיטיז הברנדינג עושה את ההבדל לחלק גדול מהמועמדים. אני עוד אכתוב על זה בעתיד אבל בינתיים במחקר נתקלתי בלוגו של אוניברסיטת ייל שייראה לכם מוכר מעט. המוטו שלהם הוא "אורים ותומים". המקור לכך הוא האהבה של נשיא האוניברסיטה לשעבר לשפה העברית וליהדות. ואם תהיתם - כשליש מהסטודנטים עברו בר מצווה.