לפני כמה חודשים פורסם מסמך מאוד מעניין בן 3 עמודים המפרט את עקרונות המדיה החברתית לעובדי קוקה קולה. והנה עכשיו המותג החזק בעולם מפרסם מצגת עם אסטרטגיית המדיה החברתית שלו וקייס סטאדיס של מה שכבר נעשה. בהמשך לסופרבול, בו שחררה החברה את הפרסומות לפני המשחק רק למי שנרשם לפעילות אונליין, קוקה קולה קוראת לאסטרטגיה שלה Fans First.
האמת שאין פה שום דבר שלא מדברים עליו בעולם האינטראקטיב בארץ כבר כמה שנים. קלישאות בסגנון:
- עמוד הבית שלך זה גוגל
- לדוג איפה שהדגים שוחים
- יצירת מערכת יחסים מתמשכת עם הצרכנים במקום קמפיינים קצרים
- פחות עלינו, יותר עליהם
- לתת לגולשים לבחור
- להשתמש בפלטפורמות קיימות
גם הקייס סטאדיס לא מפילים. אני חושב שמהלך דנונה של שלמור מרשים יותר מהמהלך הדומה והכה מדובר של קוקה קולה עם Vitamin Water שהתרחש שנתיים מאוחר יותר, ואפילו קיבל יותר אינטראקציה מהגולשים במדינה עם אוכלוסיה של 2% מארה"ב (!)
אבל זה עדיין המותג החזק בעולם ומעניין לראות את הגדרת היעדים שלו ולבחון את התוצאות לאורך השנים הקרובות.
אבל זה עדיין המותג החזק בעולם ומעניין לראות את הגדרת היעדים שלו ולבחון את התוצאות לאורך השנים הקרובות.