האמת שכבר די הרבה זמן חיכיתי לאיזה קמפיין שינצל את עוצמת הסטטוסים והשיחה שהם יוצרים. ד"ר פפר יוצאים בקמפיין ה-"Status Takeover" בו הם משלמים לחברי פייסבוק בשביל לפרסם סטטוסים בשמם. אני בטוח שד"ר פפר יהיו מספיק חכמים בשביל לא לפרסם סטטוסים מסחריים הכוללים את שם המותג. הסטטוסים יהיו כנראה מפדחים לגמרי, מז'אנר הסטטוסים שהחברים שלך במשרד משאירים בשמך שאתה הולך לארוחת צהרים ומייצרים הרבה תגובות. בסופו של דבר חבר הפייסבוק יצדיק את הסטטוס בכך שהוא חלק מתחרות של ד"ר פפר וכך המותג מקבל את החשיפה שלו. אחלה רעיון. עכשיו בואו נראה איזה פאדיחות יצאו מזה.
יום שני, 24 במאי 2010
ד"ר סטטוס
רק לפני כמה ימים דיברנו על אתגור של הקונספטים הבסיסיים של פייסבוק במקום לחלק מתנות ללוחצי לייק או לעשות עוד קמפיין לייק לתמונות, והנה ד"ר פפר אנגליה עושים את זה בצורה הטובה ביותר.