יום שבת, 18 בדצמבר 2010

10 סרטוני המותג הויראליים של 2010

השנה החדשה מתקרבת ואיתה כמובן עונת הסיכומים. והנה המקבץ הראשון - גוגל מפרסמת את 10 סרטוני המותג הנצפים של 2010.
  1. במקום הראשון הפתעה קטנה מאוד, ספוט ההשקה של הקמפיין המצליח של השנה - אולד ספייס קליק

  2. בין שלל פרסומות המונדיאל נייקי מצליחה לנצח בגדול עם עם Write the Future הבאמת מופלא קליק

  3. מותג נעלי ספורט האקסטרים DC Shoes, שהיה די אנונימי עד לא מזמן, ממשיך להפגין ביצועי דיגיטל מרשימים עם סדרת סרטונים של פעלולי רכבי מירוץ קליק

  4. המותג טיפקס נחלץ מתהומות השכחה של האייטיז עם סרטון ויראלי שמצליח פשוט ע"י שילוב שני קונספטים בסיסיים ומוכרים בהם הצופה משפיע על המשך הסרטון - ה-annotations של יוטיוב וסוג של Subservient Chicken חמש שנים מאוחר יותר קליק

  5. ג'ילט ורוג'ר פדרר בעוד סרטון מז'אנר "האם זה באמת קרה" הותיק שמסתבר שעדיין לא נס ליחו קליק

  6. טויוטה בהיפ הופ משעשע על חיי ההורות לקידום הואן החדש קליק

  7. קונספט התינוקות הותיק של בית ההשקעות E*Trade ממשיך להצליח, הפעם בזכות דחקה טפשית על לינדזי לוהן המילקוהולית קליק

  8. תחרות פרסומות הגולשים השנתית של דוריטוס בסופרבול רצה זו השנה החמישית ועדיין מצליחה לייצר תכנים מוצלחים קליק

  9. חברת הביטוח גייקו ממשיכה עם סדרת הספוטים הרטוריים שלה, הפעם עם טייק אוף על "סבתא בישלה דייסה" שבגרסה האמריקאית הלא כשרה הוא עם חזירונים קליק

  10. אדידס דווקא לא נחלה הצלחה גדולה עם פרוייקט התוכן הויראלי השאפתני Adidas Originals אך סרטון אחד בפרוייקט הצליח למשוך גיקים חובבי סטאר טרק קליק